Door: Judith de Bruijn
9 september 2014

Kick-off campagne ‘Ons Water’

 

Nederlanders mogen wel wat bewuster worden van ons water.

Bewuster van de risico’s, de beschikbaarheid, de waterzuiverheid, de kosten.

En dus sloegen waterbeheerders in Nederland, onder leiding van het ministerie van Infrastructuur en Milieu, de handen ineen. Ze ontwikkelden een gezamenlijke campagne, die regionaal zeer specifiek kan worden ingezet. Judith ons water

Op de kick-off vertelde Hans Booms van Edenspiekerman het boeiende verhaal van de ontstaansgeschiedenis van de campagne, die mede geinspireerd is op het succes van ‘I Amsterdam’. Het geldmuseum in Utrecht was een prachtige plek om er ook in praktische zin met elkaar aan te werken.

Voorzitter Peter Glas van de unie van Waterschappen gaf een geweldige slotspeech en nam mijn uitdaging aan om  met het hele bestuur in zwembroek met ‘ons water’-logo de nieuwjsaarduik te ondernemen. Wel op voorwaarde dat de minister ook mee doet….. We zullen zien!

 

Opdrachtgever: Sylvia van Aalst van communicatiebureau Podium in Utrecht.

 

 

[KGVID width=”640″ height=”480″]http://judithdebruijn.nl/wp-content/uploads/2014/09/2014-09-09-16-09-32.avi[/KGVID]